اچ پی درست به همان اندازه که تولید کننده درجه یکی در زمینه انواع چاپگرهای خانگی و سازمانی و همچنین سیستم های رایانه ای جورواجور می باشد، یکی از بهترین های دنیا در زمینه طراحی و ساخت اسکنرهای رومیزی نیز می باشد و به همین خاطر هم معمولا تقاضا در هر دوره ای برای خرید اسکنرهای HP بالا می باشد. با این حال اما خرید یک اسکنر تنها بخشی از پروسه راحتی برای شما کاربران عزیز است و اینکه به وقت نیاز بدانید چه نمایندگی می تواند دستگاه شما را تعمیر کند، نکته دیگری است! پس برای آگاهی در این خصوص با ما همراه شوید تا شما را کمی بیشتر با نمایندگی تعمیرات اچ پی اسکنر رومیزی آشنا نماییم.

نمایندگی تعمیرات اچ پی اسکنر رومیزی

اسکنر رومیزی (Desktop) یک دستگاه مخصوص اسکن می باشد که خوب از نامش کاملا مشخص است. این دستگاه به نسبت اسکنرهای شیت فد از ابعاد بزرگتری برخوردار است و اصولا باید به دنبال فضایی مناسب برای قرار دادن آن در کنار میز کار و یا میز کامپیوتر خود باشید. برای خرید یک اسکنر رومیزی بایستی به موارد مهمی توجه نمایید تا هزینه ای که می خواهید برای خرید آن صرف کنید، حیف و میل نشود! این ویژگی های عبارتند از:

  • دقت یا رزولوشن اسکن تصاویر و اسناد
  • قابلیت تغذیه خودکار و اسکن دو رو
  • سازگاری با کاغذهای مختلف تا اندازه بخصوص دستگاه
  • سرعت اسکن در دقیقه بالا چه برای اسکن سیاه و سفید و چه برای اسکن رنگی
  • پشتیبانی از عمق رنگی 36 تا 48 بیت در پیکسل

می باشد.

نمایندگی تعمیرات اچ پی اسکنر رومیزی
نمایندگی اچ پی

خوب برای خرید یک اسکنر رومیزی متوجه شدید که باید به چه مواردی توجه نمایید اما آیا برای تعمیر اسکنر هم باید به نکاتی توجه نمود؟ پاسخ به این سوال مثبت می باشد؛ معلوم است که باید برای این منظور به دنبال یک نمایندگی تعمیرات اچ پی اسکنر رومیزی تخصصی بود و نباید اجازه دهید هر تعمیرکاری دست به دستگاه شما بزند!

برای تعمیر محصولات HP نمایندگی های معتبر و رسمی زیادی در سرتاسر ایران در حال فعالیت هستند که بی شک نمایندگی اچ پی آفیس یکی از برترین آن ها بحساب آورده می شوند. برای این منظور توصیه می کنیم به مطالعه بخش بعدی از همین مطلب بپردازید.

نمایندگی اچ پی آفیس

اچ پی آفیس نام یکی از معتبرترین نمایندگی های اچ پی در ایران است که هم می توانید از آن برای خرید محصولات مورد نظر خود با برند مشهور HP اقدام نمایید و هم می توانید با مراجعه به بخش تعمیرات آن دستگاه های دچار نقص و خرابی خود را تعمیر نمایید. برای این منظور تنها کافی است از طریق شماره های تماس با نمایندگی با تیم کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا متوجه شوید که چقدر فرق است میان یک تعمیرگاه تخصصی با یک تعمیرگاه غیر رسمی و تقلبی!

بخش تعمیرات اسکنرهای اچ پی آفیس تجهیز شده با بهترین تعمیرکاران متخصص در عرصه رفع ایراد و اشکال دستگاه های اسکنر این برند می باشد که البته در کنار وجود آنان از  اصلی ترین قطعات و همچنین متدهای روز دنیا نیز برای این منظور استفاده بعمل آورده می شود.

تازه به تمام این موارد بایستی رعایت حق و حقوق شما مشتریان عزیز به انضمام خوش قولی در زمان تحویل دستگاه و حتی اعزام نیروهای تعمیراتی به محل شما در صورتی که اسکنر شما از نوع سازمانی می باشد و شما دستگاه دومی برای جایگزین کردن آن ندارید، نیز اشاره داشت.

و اما یادتان باشد که این نمایندگی اچ پی آفیس است که پس از تعمیر کامل دستگاه اسکنر شما سلامت کاری آن را با ارائه ضمانت نامه ای کتبی و ممهور به مُهره شرکت برایتان تضمین می کند تا خیالتان از جمیع جهات کاملا آسوده باشد.