همانطور که همگان می دانند اچ پی یکی از فوق العاده ترین کمپانی های فعال در زمینه های تکنولوژی و الکترونیک است که همه ساله با تولیدات جدید و نوین خود همه را شگفت زده می کند و به همین خاطر در دنیا نیز از اعتبار و معروفیت بالایی برخوردار است. به همین خاطر هم ما برآن شدیم تا در ادامه این مطلب از نمایندگی رسمی اچ پی آفیس شما را کمی بیشتر با این برند و همچنین یکی از رسمی ترین و تخصصی ترین نمایندگی های اچ پی در تهران آن آشنا نماییم.

کمی با نمایندگی اچ پی در تهران

خوب همانطور که می دانید عمده شهرت کمپانی اچ پی به دلیل پرینترها و همچنین لپ تاپ های آن می باشد که البته در حوزه لپ تاپ تاکنون برندهای مطرح زیادی در جهان معرفی شده اند اما این موضوع برای پرینترهای خانگی و سازمانی کاملا متفاوت است و هنوز شمار کمپانی هایی که بتوانند چاپگرهایی لیزری و یا جوهری باکیفیت و ماندگار را بسازند حتی دو رقمی هم نشده است!

با این حال اما یادتان باشد که اچ پی تنها در زمینه پرینتر و لپ تاپ فعالیت ندارد و می توان با این برند در اقصی نقاط دنیا با کلی از لوازم و تجهیزات الکترونیکی و کامپیوتری روبرو شد که بی اغراق HP برای طراحی و تولید تک تک آن ها ماه ها زمان صرف کرده است و از بهترین های روز دنیا نیز برای ساخت آنان استفاده کرده است.

بنابراین خیالتان راحت باشد زیرا می توانید هم برای مصارف خانگی خود و هم برای مصارف سازمانی تان به سراغ خرید یک کدام از محصولات تولید شده این برند خوشنام آمریکایی برای خود بروید. تازه این تنها قسمت کوچکی از بزرگی های غیر قابل تکرار اچ پی در زمینه طراحی و تولید دستگاه های الکترونیکی و گجت های هوشمند است و زمانی به عظمت کامل این ابر غول صنعت الکترونیک پی خواهید برد که بروشورهای اچ پی آفیس را در زمینه فروش تک تک محصولات اچ پی با رده کاربری خانگی و اداری مشاهده نمایید تا ببینید که چقدر اچ پی بزرگ است و چقدر سخت است که یک نمایندگی بالغ بر 10 سال به عنوان یکی از بهترین و برجسته ترین نمایندگی آن در ایران فعالیت کند!

اچ پی در تهران
نمایندگی اچ پی

مزایای HP آفیس

خوب در ظاهر اچ پی آفیس هم همانند دیگر نمایندگی های اچ پی نه در تهران بلکه در کل ایران می باشد اما زمانی شما متوجه تفاوت های این مجموعه با دیگر شرکت های فعال در زمینه فروش و ارائه خدمات مربوط به محصولات اچ پی خواهید شد که تنا یکبار به آن مراجعه کرده باشید.

در وهله اول باید بدانید که اچ پی آفیس یکی از قدیمی ترین نمایندگی های این برند مطرح خارجی در کشورمان بوده و در تمامی این سال ها و با تمام ناملایمتی های ارزی و بازاری کماکان توانسته خود و بخش های مختلفش را سر پا نگه دارد که این مهم بدون توجه شما مشتریان عزیز به این مجموعه غیر ممکن بود!

در گذر زمان تیم اچ پی آفیس کامل و کامل تر شد تا اینکه امروز می تواند با اقتدار هرچه تمام خود را یکی از برترین نمایندگی های برند اچ پی در ایران و حتی در کل خاورمیانه عنوان نماید. از جمله ویژگی های بارز این نمایندگی می توان به:

  • برخورداری از بخش های مختلف فروش و خدماتی در ارتباط با طیف گسترده ای از محصولات hp
  • مشتری مداری و توجه به حق و حقوق مادی و معنوی مراجعه کنندگان به دفتر نمایندگی
  • استفاده از متخصص ترین نیروهای کاری در هر یک از بخش های موجود از این نمایندگی
  • بهره گیری از دانش روز دنیا و برگزاری دوره های آموزشی مستمر برای آپدیت دانش فنی کارکنان
  • توانمند در عرصه تامین دستگاه های اورجینال و قطعات بدکی اصل برای تعمیر صحیح دستگاه ها
  • ارائه ضمانت نامه کتبی برای اطمینان خاطر مشتریان از بابت کیفیت دستگاه خریداری شده

و … اشاره داشت.