نمایندگی پرینتر تک کاره اچ پی کمپانی HP ابر سازنده ماشین های اداری با زمینه های کاربردی مختلف است که پرینترهای تک کاره نیز یکی از محصولات با کیفیت همین برند مطرح آمریکایی می باشد. خریداران پرینترهای تک کاره اصولا افراد واقع بینی هستند و ترجیح داده اند که به جای خرید یک پرینتر چند کاره با کیفیت های نسبی در هر بخش از آن، دستگاه های مختلفی را دوروبر خود جمع کنند.

که هر کدام بصورت تخصصی برایشان کارایی دارند. با تمام این ها اما باید بدانید که قطعا روزی همین چاپگرهای تک کاره تان نیز دچار خرابی و نقص می شوند و به همین منظور نیز پیشنهاد می کنیم تا با نمایندگی پرینتر تک کاره اچ پی در ادامه این مطلب از اچ پی آفیس همراه باشید.

نمایندگی پرینتر تک کاره اچ پی

نمایندگی پرینتر تک کاره HP در واقع یک مجموعه حرفه ای و کاملا آشنا با تمامی مدل های تک کاره از چاپگرهای اج پی در انواع لیزری و جوهرافشان است. همانطور که مستحضر هستید که دنیای پرینترها مدت زمانی زیادی است که به دو دسته جوهری و لیزری تقسیم شده است. معمولا آنانی که نیاز به چاپ با سرعت بالا دارند، تمایل به خرید مدل های لیزری داشته و آنان که به دنبال چاپ محتوای تصویری و عکس های دلخواه خود هستند به سبب دقت در چاپ بیشتر مدل های جوهری به سراغ خرید پرینترهای جوهر افشان اچ پی می روند.

در هر حال ایجاد مشکل و خرابی در هر یک از پریننرهای مذکور کاملا طبیعی است و اینکه شما برای تعمیر پرینتر خود یک مجموعه تخصصی را زیر سر نداشته باشید و دستگاهتان را به هر فرد آشنا و ناآشنا با اصول تعمیراتی این قبیل از محصولات HP بدهید، کمی غیر طبیعی است!

برای همین نیز ما برآن شدیم تا بار دیگر در صدد افزایش اطمینان خاطر مبارک شما عاشق اچ پی خیالتان را از بابت سلامت دستگاه هایتان تا زمانی که بخواهید و تمایل به استفاده از ان داشته باشید، راحت نماییم. ما در اج پی آفیس با تمام مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری که یک پرینتر اچ پی می تواند در طول حیات خود با آن مواجه شود، آشنا داشته و قادریم نقص و ایراد چاپگر شما را ظرف مدت زمان بسیار اندکی برای همیشه حل و فصل نماییم.

نمایندگی پرینتر تک کاره اچ پی
نمایندگی پرینتر تک کاره اچ پی

ویژگی بخش تعمیرات اچ پی آفیس | نمایندگی پرینتر تک کاره اچ پی

تکنسین ها و مهندسان با تجربه مجموعه اچ پی آفیس در تمام طول هفته با نهایت مسئولیت پذیری و توجه به حق و حقوق شما مشتریان عزیز در بخش تعمیرات و ارائه خدمات جانبی ماشین ها و دستگاه های تولیدی HP آماده خدمت رسانی به شما ایرانیان عزیز هستند.

ما می توانیم بسته به نیاز شما پروسه انجام تعمیرات را هم در محل و هم در بخش مجزای نمایندگی خود انجام دهیم؛ یعنی اگر شما دارای یک چاپگر در سازمان و یا شرکت خود هستید و فرصت این را ندارید که دستگاهتان را با خود به نمایندگی ما بیاورید، تنها کافی است از طریق گرفتن شماره امور مشتریان 89392000-021 و سپس فشردن دکمه 2 به بخش تعمیرات مجموعه اچ پی آفیس وصل شده و مشکل خود را با کارشناسان مجرب ما در ماین بگذارید.

  • مشاوره و عیب یابی پیش از تعمیر دستگاه
  • برآورد هزینه نهایی برای پرداخت
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • بهره گیری از متدهای روز دنیا برای تعمیرات
  • ثبت وضعیت کاری دستگاه شما در هر مرحله
  • ارائه ضمانت نامه کتبی
  • خوش قولی و سر وقت انجام دادن تعمیرات دستگاه ها
  • و ….

همگی از جمله ویژگی های نمایندگی پرینتر تک کاره اچ پی می باشند.