پلاتر در حقیقت یک چاپگر بزرگ هم در زمینه های کاری و هم به لحاظ فیزیکی از نظر ابعاد و وزن کلی آن بحساب می آید که اصولا اغلب خریداران آن افرادی متخصص در حوزه نقشه کشی، تبلیغات، پلان ریزی، رسم های فنی و … هستند؛ بنابراین طیف زیادی از شما مخاطبان عزیز احتمالا دارای این نوع از چاپگرهای اچ پی در محل کار و یا خانه خود نیستید و شاید نیازی هم به شناخت نمایندگی پلاتر اچ پی در تهران نداشته باشید اما این مورد برای کسانی که کارشان با این مدل از محصولات HP است، بسیار حائز اهمیت بوده و به همین خاطر نیز ما برآن شدیم تا در ادامه این مطلب از سری مقالات اچ پی آفیس قدری بیشتر در این خصوص برایتان صحبت نماییم.

پلاتر چیست؟

در ابتدا اجازه دهید قدری با شما در خصوص پلاتر و طریقه کار آن صحبت کنیم. پلاتر یک چاپگر بزرگ و عریض است که البته به لحاظ سایزی می توان به سراغ مدل های مختلفی از آن رفت که هر یک نیز دارای یکسری امتیازات و ویژگی های خاص برای خود می باشد.

از پلاتر می توان برای انجام چاپ های بزرگ گرافیکی استفاده کرد؛ چرا که معمولا پرینترهای معمولی تنها قادر به چاپ بر روی کاغذهایی با سایز A3 هستند و دیگر کاغذهای بزرگتر از آن را نمی توانند ساپورت کنند و این جاست که برای تریم نقشه ها و رسم های فنی و تابلوهای تبلیغاتی باید دست به دامن استفاده از یک پلاتر خوب، دقیق و از آن مهمتر باکیفیت شد که بی اغراق برای رسیدن به بهترین موجود در بازار بایستی به سراغ پلاتری تولید شده از برند HP رفت که برای این منظور نیز ما به شما نمایندگی مجاز و رسمی اچ پی آفیس را پیشنهاد می کنیم.

نمایندگی پلاتر اچ پی
نمایندگی اچ پی

نمایندگی پلاتر اچ پی

ما در نمایندگی نمایندگی پلاتر اچ پی دارای یک تیم ویژه و کاربلد در خصوص کارشناسی پلاترهای دسته دوم و همچنین تعمیر این مدل از چاپگرهای عریض با هر نوع عیب و ایرادی هستیم. حقیقتش را بخواهید نمایندگی های زیادی را نمی توان نه تنها در تهران بلکه در کل ایران پیدا کرد که مسئولیت تعمیر درست و کامل یک دستگاه پلاتر HP را بر عهده بگیرند و اغلب تنها فروشنده مدل های نو و یا کار کرده این قبیل از محصولات اچ پی هستند.

با این حال اما از آنجایی که تمام تمرکز ما برای راحتی هرچه بیشتر شما عاشقان اچ پی می باشد، در این زمینه نیز کاملا تیم خود را تجهیز نموده و منتظر هستیم تا به وقت نیاز دستگاهتان را پیش ما بیاورید. یادتان باشد برای خرید حتی یک پلاتر دسته دوم نیز اصلا رقم ناچیزی را پرداخت نمی کنید و به همین خاطر خرید این دستگاه از یک فروشگاه معتبر که کیفیت آن را تضمین و آماده ارائه خدمات جانبی به آن باشد نیز بسیار اهمیت دارد!

کلام آخر

از آنجایی که خرید پلاتر نو و دسته اول با توجه به عدم ثبات بهای ارزی در کشورمان اصلا توجیه پذیر نیست، اغلب افراد به سراغ خرید پلاترهایی دسته دوم یا همان استوک در بازار هستند که البته خرید و فروش محصولات دسته دوم اچ پی در حیطه کاری ما به هیچ عنوان نبوده و نیست اما خوب به دلیل عدم تمکن مالی برخی از مراجعه کنندگان اچ پی آفیس ما مجبور به تامین نیاز آنان شدیم و در زمینه خرید و فروش پلاترهای دسته دوم نیز وارد شده و سعی کرده ایم که بهترین این نوع از چاپگرهای غول پیکر را برای شما خریداران و سفارش دهندگان عزیز تهیه نماییم.

یک پلاتر معمولا از قسمت هد و یا کارتریج خود دچار خرابی و مشکل می شود که برای همین نیز تیم تکنسینی و مهندسان تعمیراتی ما کاملا مهیای ارائه خدمات به شما چه در محل قرار داشتن دستگاه و چه در بخش تعمیر نمایندگی اچ پی آفیس هستند.

یادتان باشد پلاتر دستگاه بزرگی است که تکه های آن بصورت جداگانه به محل مورد نظر شما فرستاده می شود و سپس آنجا کارشناسان ما تکه های دستگاهتان را بر روی یکدیگر نصب و پیاده سازی می کنند و تقدیم شما می نمایند.